Days like these

Jag sa ju att jag hade en fundering till idag. Och det är den där funderingen om datum. För det är min grej. Jag har koll på datum som om de vore mina bästa vänner. Har något sagt det datum han eller hon fyller år kommer jag inte glömma det. Blev förhörd i lördags och satte alla datum och det slog mig att jag måste ha hur mycket olika datum i mitt huvud som är kopplat till olika händelser och personer. Som till exempel så minns jag fortfarande att 15e juni 2007 var dagen då vi var på Skara Sommarland för Sista natten med gänget och det kommer jag aldrig glömma. Samma dag var första gången jag hörde Dashboard Confessional för första gången. Lite konstigt att jag fortfarande minns det. Men jag minns det.
Det har alltid varit min grej det där. Förmodligen skulle någon kunna ta ett random datum och jag skulle med hjälp av andra datum i närheten lyckas lista ut vad jag gjorde just den dagen. Ja, lite knäppt men äsch. Jag är knäpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0