All about me

Jag fick en idé. Kanske för att jag inte har NÅGOT att skriva om egentligen. Det enda jag gör är att jobba som en dåre och sen jobbar jag lite till och sen umgås jag med mig själv lite. I alla fall den här veckan. Anyhow! Jag skulle ju skriva något. Den jag umgås med mest just nu är som sagt mig själv, och jag har bestämt att göra en lista med tio sanningar om mig! Tjoho vad spännande!

1. Jag är kär i att lära mig nya saker, sätta mig in i saker jag inte har någon koll på alls och lära mig något nytt.
2. Jag har väldigt lätt för att lita på personer vilket kanske inte alltid varit till min fördel.
3. Jag är spontan och älskar den där pirriga känslan när man kommit på en riktigt bra idé.
4. Samtidigt älskar jag struktur och planering. Tror Ebba smittade mig med det under gymnasietiden och jag hakade på hennes förkärlek för kalendrar och planering.
5. Jag kan inte packa lagom mycket.
6. På tal om att packa så älskar jag resor mer än livet själv. Åh vad det är härligt att kliva ur ett plan och känna doften av utomlands. 35 ynka dagar till Grekland!
7. Jag kan inte andas utan musik. Jag kan inte gå en meter utan musik.
8. När jag skrev att jag skulle skriva 10 sanningar trodde jag inte att det skulle vara så här svårt.
9. Jag är besatt av nagellack och äger 42 stycken tror jag det är nu.
10. Jag är inte perfekt. Jag gör fel och jag har haft det tufft. Men ändå är jag en sån där person som älskar livet.

Så där! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0