This is it boy, this is war.

Hej hopp! Jag lovade ju en ett inlägg igår men satt hemma hos grannar och myste tills jag gick och lade mig. Åh vad jag gillar sommarkvällar.
Nu sitter jag med min lilla älskade iPad och ser på inspelat Allsång från i tisdags. Mysigt. Sen blir det film med mor!

Ja nu hade jag tänkt skriva något annat egentligen. Men vad det var har jag nog glömt. Så kan ta en trevlig grej om mig själv. Ibland om jag inte har något att göra så sätter jag mig och funderar på vad mina vänner kan tänkas göra för tillfället. Vet jag att de jobbar hoppar jag över dem men vet jag inte alls kan jag sitta länge och föreställa mig hur de sitter och äter en smörgås, kör bil eller kanske tränar? Sen kan det gå så långt att jag måste smsa dem så jag för reda på vad personen gör. Ja lite knäppt men ändå lite kul.
Nu ska jag fortsätta med mitt! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0