Some nights

Hej hopp! Provar att blogga från min nya älskling. Min iPad alltså. En riktigt smart och smidig grej. Älskar ju min iPhone och kärleken till min iPod ska vi inte ens prata om, tyckte därför det var dags att utöka familjen lite. Så nu är jag en lycklig ägare av en liten (nåja) padda. Känner mig genast lite mer business när jag sitter med den i knäet. Bokar in massa möten i min kalender och ser hur de blåa flikarna i kalendern blir fler och fler. Eller okej, möten och möten, jobb på posten och fika med vänner mer. Men det behöver vi ju inte gå in närmare på. Om en halvtimme börjar jag nere på posten och ska snart byta om för tre timmar och 30 minuter i kassan. Kommer nog gå fort. Har dessutom lovat mig själv att jag ska träna efter det sen. Varför jag inte redan gjort det är ju lite av ett mysterie när planerna för förmiddagen ändrades men bu får det bli senare istället. Jaja, det här gick ju smidigt! Nu ska jag göra mig klar för min lilla jobbdag! Har ni tur kikar jag in här igen för en spännande rapport om något annat oviktigt i mitt liv! Ciao! 
 
Lyssna på den här så blir ni glada: http://open.spotify.com/track/6t6oULCRS6hnI7rm0h5gwl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0