Lyckligare nu

Hej hopp! Här kommer en liten uppdatering från mig, jag både lever och är vaken och tänkte att jag skulle underhålla er med en kort redogörelse av helgen. Som inte kunde blivit bättre! Jag började den med ett urmysigt firande av den lika urmysiga Maja, mat och skratt på Bredablick med utsikt över staden. Fint. Igår tog jag mig en sovmorgon och en slö förmiddag med packande och lite sånt. Vid ett mötte jag upp Martin på stationen och det bar av till Göteborg för vad jag anser vara ett underbart dygn! Vi började med att möta upp Märta för en liten runda på Nordstan. Det blev lite shopping, lite flum i provhyttarna och sen en snabb lunch på Donken. Efter det tog vi oss till Märtas lägenhet och började med festandet. Det var mannekäng från tjejernas sida och musik från Martins sida. Sen tapas där även Erik och Hampus joinade oss. Mycket trevligt. Efter förfestande med massa skratt hos Märta där vi tjejer i stort sett låg på golvet och vred oss i skratt hela tiden bar det ut i den göteborgska natten. Det var allt från pub och dans till en sväng på en strippklubb av Martin och springande i natten för att Martin ringde på hos någon. Riktigt kul hade vi och när sju trötta fötter och själar landade hos Märta vid fem var vi alla nöjda och glada. Världens bästa kväll! Idag blev det mys på Nordstab med mina tre bästisar och sen drog jag, Malin och Anna hem. Ja, jag är glad och har haft en underbar helg. Nu ska jag sova, en ny vecka väntar, det vankas mycket jobb, mycket träning och mycket bio. Kärlek på det och på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0