Lucky Strike

Hej gänget!
Jag är på topp just nu! Anledning? Go musik i öronen dagarna genom, toppenväder och enbart fem dagar kvar till Grekland! Hur kan man inte vara lycklig då?
Vad jag gör just nu är att lyssna på musik och ska börja gå igenom vad som ska med till Grekland. Har lyckats skjuta fram packningen några dagar, men det tack vare vädret. Normalt sett hade jag velat packa för flera dagar sedan men det kanske är lite dumt.
Men jag gillar att organisera och planera, man kanske inte tror det när man ser mitt rum men det gör jag.
I övrigt letar jag lägenhet som en galning och den senaste jag mailade om håller jag nu hårt mina tummar för. Ni kan väl hjälpa mig med det?
För övrigt har tröttheten i mina ben som varat hela sommaren försvunnit och det ordentligt. Det riktigt kittlar i dem av träningssug, så nu har jag fått en galen idé (för att vara mig i alla fall!) Jag har bestämt att jag ska upp fem imorgon för att springa, känner att efter jobbet är det för varmt och sen är det fredagkväll och man ska äta och hålla på och nej. Jag måste ut, ut, ut! Innan mina ben tror att jag gett upp löpningen. Men det är väl bara att köra! Löparskorna ska ju med till Grekland också, lite träning måste vi få in mellan solandet och badandet!

Nej, nu ska jag ta tag i den där listan, och ställa klockan på fem! Ja, jag SKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0