Breath of life

Hej hopp hallå!
Nu verkar min blogg helt besatt av förra inlägget då det ligger uppe inte en, inte två utan TRE gånger. Har klickat mig runt lite och försökt ta bort det, vet inte om det har funkat men det märker vi!

Jag har kommit på en grej. Jag ska ändra allt i min blogg! Japp, jag måste sortera lite mer med kategorier och sånt. Ska därmed göra den gamla "allmänt"-kategorien till ett arkiv där ni kan läsa alla mina gamla inlägg om ni nu skulle vilja detta. Fantastiskt!

Men just för tillfället håller jag på med min packning. Om sex timmar sätter jag mig på tåget till Göteborg, spenderar några timmar hos Märta och sen åker jag och Anna till Landvetter och påbörjar vår välförtjänta semester i Grekland! AH, så underbart!
Dock har jag dragit på mig en liten mindre förkylning (nej ingen är förvånad) och jag gör allt för att bli av med den! Äter vitlök, allergitabletter (ja, de hjälper) hostmedicin i aningen för stora mängder och alvedon, igår övervägde jag till och med att dricka lite whiskey, men nej, jag spyr bara jag känner doften så det blev inget med det. Men jag tror det börjar lägga sig lite (ta i trä) så jag hoppas på att slippa vara tråkig i Grekland.
Väl där väntar i alla fall en lång och skön vecka, fylld med god mat, bad och brunorexi. Det är när man tar vara på varje liten solstråle och satsar på att bli pepparkaksbrun och kanske aningen mer.

Nu ska jag välja en handduk som ska med, jag menar, det där med handduken är svåraste valet idag. Igår hade jag panik över vilka klänningar som ska med. Jag har för övrigt packat med cirka sju linnen och tre t-shirts. Plus två klänningar. Vi är där sju kvällar. Inget logiskt. Men vad sjutton?! Lite val måste man ha!

Nu ska jag sluta babbla! Hej hopp, gummipropp!

Jag <3 Apollo helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING! :D

2012-07-30 @ 18:40:55
URL: http://klaragustavssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0