Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Här är mitt första steg framåt och tillbaka i denna värld. Jag vet inte om jag är tillbaka här igen eller om jag är här på ett kort besök. Men jag vill ändå skriva något.
Och jag ska inte ta något om vad som har hänt och hur jag mår. För jag har alltid varit den "glada bloggaren" och det vill jag vara nu med.
Istället vill jag bara skriva det här.
2012 SKA bli mitt år. Jag ska ta alla chanser, möjligheter och sätta mig i de galnaste situationerna jag kan, för sån är jag! Ska nu jorden gå under detta året vill jag inte ångra att jag inte satsat allt, gjort allt och chansat allt för att lyckas med mina mål, mina drömmar och mina visioner.
För jag har mycket att se fram emot i år. En del saker som kommer ändra mitt liv. Och en hel del fina, roliga och mysiga resor!
Men först och främst ska jag lägga mig. Sova, vakna till lördag, hitta på nåt kul. Spara pengar, kika på tågbiljetter, lyssna på musik och leva.

Nu vet ni att jag lever. För trots allt så tar jag mig uppåt. Men det går i vågor så klart.


Just stay strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0