It's so hard to care, when you're this relaxed

Sitter och kollar på Vänner. Den bästa serien som någonsin funnits. Det värsta är bara att jag aldrig kan slita mig för att sova. Men ska bara skriva klart detta inlägg sen blir det sängen med en gång. Imorgon blir det upp och iväg till nytt jobb. Vilken konstig känsla egentligen. Att ha någonstans att åka till varje dag i ett halvår. Har jag aldrig haft förut. Ska bli kul. Sen ska jag ta tag i mitt liv lite, börja rensa lite saker i mitt rum. Göra lite ordning. Jag vet inte hur många gånger jag gjort det i mitt liv men jag har aldrig någon lust att låta det vara kvar. Men NU har jag fått en känsla av att verkligen vilja fixa det lite här hos mig. Och hinna med lite andra saker också. Sen är det Combat och efter det Guldbaggegalan med mamma (hoppas jag för det är vår tradition). Sen fortsätter veckan i samma tecken, jobb, träning, rensning, fixande. Lite vuxenpoäng till mig.
Ska se en hel del Vänner också så klart, se hur många jag hinner. Såg en hel säsong på mindre än tre dagar förra veckan. Vad får jag all tid i från kan man fråga sig?

Nu ska jag som sagt sova. Ska bli skönt. Även om det varit mysigt att dela säng med två fina vänner hela helgen ska det bli skönt att sova i sin egen säng. Fast sällskap hade inte varit fel. Kanske ska ta till min iPod som sällskap! Fint!


Tid vid havet är ibland det bästa man kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0