Even heroes have the right to bleed

Hej hopp! Idag är jag på galet bra humör. Sitter och lyssnar på lite mysig musik och försöker bli av med min överskottsenergi sen träningen som var otroligt härlig idag! Det är den väl jämt men körde på lite extra idag så det kändes bra. Snart ska jag krypa ner i sängen med min iPod och mysa till det lite, det var så himla länge sen jag somnade med musik i öronen så det får nog bli så nu när jag hittat laddaren och kunnat ladda upp den.
Imorgon blir det jobb igen och ett långt fint hål. Får nog planera lektioner för flera veckor framöver. Haha. Men det blir nog väl det. Sen ska jag fortsätta med mitt rum och sen PSI/Core med Johanna, åh jag älskar träning.
Onsdag blir det heldag på jobbet (men ett långt hål har jag ändå på schemat så blir mer planering) och sen städ och träning och sen onsdagsmys med Bella. Känns det som mina dagar är ganska lika? Ja de tre första dagarna den här veckan ser väldigt lika ut men sen är det torsdag, jag är ledig och ska bara njuta och klippa mig, slinga håret och ta hand om mig själv och förhoppningsvis träffa latinarna och sen Anna. Sen är det fredag och jobb och en oplanerad kväll. Sen är det helg och då hittar ni mig på vår tävlingsblogg för då är det tävlingar hela helgen! Fint!
Nu har ni stenkoll på mig, det måste kännas bra! Nu ska jag sova! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0