Days like these

Det är dagar som denna som jag önskar jag hade varje dag. Lugn dag på jobbet, om än lite seg en stund men underhöll mig med Lisen. Sen hem och äta gott och få en härligt samtal och helt plötsligt veta vad man ska göra hela våren! Underbart. Och sen det bästa av allt. Efter ett långt uppehåll är det äntligen dags att träna de små skidkulbarnen! Ska bli så kul att träffa de små mysiga skidåkarna igen. Dagen kan man inte avsluta bättre än så.
Ja, på toppen av allt detta lyssnar jag på massa nostalgimusik från typ tre år sedan och känner att tiden går fort och att jag borde lyssna på mina gamla godingar oftare!


För att jag känner för att hoppa på en strand. Och för att jag saknar denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0