But today I'm fine

Hello! Idag är en mycket bra torsdag då jag haft lyxdag hela dagen. Började med två timmar hos frisören. Sen hemmaspa och Vänner. Lunch med Malin. Fika med Anna och Malin på stan. Mer Vänner, lång och skön promenad till Ica och sen tv med mor. Känns bra!
Sitter och kikar lite på tv och ska snart krypa ner och ladda för veckans sista arbetsdag. Ska bli skönt med helg. Ska åka med mamma till Skövde för lite shopping och hämta lillabror. Sen blir det myskväll hemma med familjen. I helgen är det tävlingar hela helgen så kommer vara ett späckat schema. Men det är härligt!

Nu ska jag stänga ner för idag och se klart på tv innan jag somnar! Måste i alla fall lägga ner datorn så jag får med den till jobbet imorgon! Puss på er!


Idag har jag blivit så här blond igen, känns bra faktiskt! Synd bara att det inte är sommar som på den här bilden, men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Sommaren kommer fortare än vi anar! Lääääängtar!!

2012-01-31 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0