All I need

Hello! Här sitter jag och väntar. Jag vill faktiskt bara att tiden ska gå så jag får sätta mig på bussen och åka till jobbet, det är lite tråkigt med sovmorgon ibland för man vill ju komma igång liksom. Men det är ju inte oskönt att sova lite längre. Idag har jag dessutom varit duktig på min sovmorgon, gick upp halv nio för att hinna betala lite räkningar, städa lite lite i mitt rum, baka scones och se över mina bokningar på gymmet. Idag blir det spinning och PSI så kommer förmodligen vara helt slut sen. Men det är skönt det! Skulle gått på core men bokade mig för sent så får väl göra en egen variant hemma. Skönt!
Idsg vaknade jag med känslan av att det "redan" var tisdag. Känns lite som att det liksom snart är helg igen. Och det är det ju faktiskt. Det är en kortdag på jobbet idag, heldag men med mycket planeringstid imorgon så det går fort, sen torsdag och då är det antingen ledig eller inringning och sen är det redan fredag. Veckan går fort!
Jag har inte så mycket planer för den här veckan som för förra så det känns lite skönt. Det är så klart mycket träning men jag har inte tusen andra saker att göra så jag hinner fixa med lite bilder från helgen som varit.

Men nu känner jag att jag bara babblar om oviktiga saker så ska avrunda och sen kolla över vad jag har med mig till jobbet och sen ta en solig promenad till bussen!

Ciao!


Jag i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0