All I need is the air I breathe

Hello! Ja, jag är fortfarande vid liv. Ett steg längre för varje dag som går. Jag faller ihop och tillbaka ibland men jag har lyckats inse att jag faktiskt är ganska stark. Det som inte dödar härdar har jag hört och det stämmer nog. För tillfället känns det så i alla fall. Jag har mina dagar men det har alla.
Men jag har också bra dagar, som i fredags, när jag jobbade kort dag, var på intervju, hämtade ut min nya ring, umgicks med Sofie och sen med Malin, mycket trevligt.
Som i lördags när jag var på Combat med Märta, såg på tv med Märta, bowlade med mina fina tjejer, festade med fina tjejer, dansade och sen efterfestade. Det var en kul kväll. Sen bio med Isak och Siri på söndagen och sen en MASSA Vänneravsnitt. Och här sitter jag, tittar på Vänner och skriver bok och längtar efter träningen som börjar om en timme. Sen mer Vänner och mer bok. Känns som jag har ett skrivarflyt!

Men ja, jag ville bara titta in och säga hej och att jag lever. Och att jag älskar att jag kommit igång med träningen efter ett långt uppehåll på grund av sjukdom och jobb!


Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0