No light, no light

Torsdag! Jag säger då det, tusan vad snabbt en vecka går! Idag gör jag inte mycket vettigt. Sitter fortfarande i sängen och tittar på Vänner (nehe?). Men ska åka ner till posten sen och köra några timmar i kassan. Tyckte först inte alls om att mina planer ändrades men nu är jag faktiskt taggad på att jobba! Anledning? Jag har klickat mig runt på miljoner (nåja) sidor om resor jag är sugen på och annat kul och då blir jag supertaggad på att tjäna lite pengar!
Idag kommer även lillebror hem så ska spendera kvällen med honom tänkte jag. Mycket bra!
Imorgon är det äntligen fredag och jag styr kosan (jag undrar vem som styr över mitt språk idag) mot Göteborg för att festa med mina fina vänner som jag saknat som in i bomben! Så det ska bli kul!
Sen lördag blir det bio på kvällen och sen får vi se om det kanske bli lite mer party.

Jag har för övrigt hittat en ny låt och sånt gör mig alltid glad, jag älskar ny musik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0