Like my world's spinning in slow motion

Vissa dagar önskar man att man bara kunde stanna tiden och leva med samma timme om och om igen och idag har varit en sån dag. Lite som i en film. Men ja, filmer tar ju också slut och så gör även denna helg och mitt lilla sportlov och imorgon är det tillbaka till verkligheten och det med besked.
Det är en fullproppad vecka med jobb, fika, träning, planering, kanske Göteborg, och sen Mora på torsdag över hela helgen. Känns bra, jag älskar Mora.
Så det känns som att denna vecka bara kommer flyga förbi och snart är det väl helg nästa vecka igen. Längtar för då kommer Melker till stan så man får gosa lite med honom och sen är det myskväll och party med mina finaste vänner! Jag måste säga att jag gillar de här kommande helgerna!

Nu ska jag se klart på Wallander och sen sova! Godnatt!


Tackar dessa tjejer och alla andra för en helt otroligt kul kväll i Skövde igår, tänker jag göra om tusen gånger till om jag får chansen!
(Vi var glada igår faktiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0