Heaven help me, I need to make it right

Måndag kväll, klockan är lite för mycket och jag kan inte slita mig från Vänner. Men nu är det typ fem minuter kvar sen tänker jag stensova! Idag har det blivit lite jobb på posten och sen kalas hos farmor som fyller år idag. Mycket mer har jag inte gjort, det och sen lite mystime på donken med Johanna och en glass.
Imorgon får vi se vad dagen bjuder på, kanske jobb och annars hittar jag nog på nåt här hemma. Sen är det träning! Känns rätt bra!
I övrigt är planerna för veckan mest träning, lite jobb och sen Ullared med Göteborgska vänner på fredag! Mycket bra!
Nu har jag sett klart Vänner för idag och ska gosa ner mig i sängen med lite musik att somna till tror jag!
För övrigt har jag blivit helt förälskad i den låt ni hittar i inlägget innan detta. Lyssnat på den säkert 17 gånger idag och kan inte sluta. Den spelas om och om igen och ingen annan låt kommer upp i den nivån idag. Skön känsla!


Filippahjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0