Go big or go home.

Nytt motto. Go big or go home. Typ, satsa allt eller gå hem.

Annars då? Jag har hunnit åka Kortvasan och spenderat helgen i Mora sen sist, annars har inte mycket nytt hänt egentligen. Nu längtar jag bara tills imorgon då det är bio och sen till på lördag då jag först får mysa med Melker och sen är det Hjo som gäller. Och sen party i Skövde så klart. Kommer bli bra.

Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva riktigt, vill bara krypa ner under täcket med min bok. Har blivit helt besatt, till och med till den grad att jag motvilligt startade datorn för att ge ifrån mig livstecken här och kolla en sak angående min utbildning. Till den grad att jag inte sett ett enda Vänner-avsnitt sen jag kom hem igår, och i vanliga fall slukar jag ett till åtta avsnitt om dagen. Till den grad att jag redan nu längtar tills jag får en långfrukost med läsning imorgon innan jobbet, och det innan jag ens läst min dos för idag. Haha. Känns ju lovande ändå.

Så nu stänger jag av världen för idag och kryper ner, med åtta tända ljus, en flaska vatten, mysmusik och en underbar bok som jag inte kan släppa.

Puss.


Oj suddig, men gammal bild som jag gillar på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0