Hall of fame

 
Hej! 
Ja, det har varit en himla död aktivitet här. Har inte haft någon som helst blogginspiration eller tid till att skriva ner ett bra inlägg på bloggen. Men nu så! 
Det är december äntligen och det känns som att tiden går ännu fortare nu än för någon månad sedan. För tillfället sitter jag med nagellack och New Girl och njuter av en tisdagkväll. Imorgon är jag ledig och det enda som ska ske är att jag ska städa, skriva och plugga lite. Känns skönt. 
Nu har jag tydligen inget mer uttömmande idag i alla fall. Jag hade någon konstig och flummig fundering som jag skulle dela men tror jag tar det en annan gång. Men en bild på julstämningen i mitt fönster kommer i alla fall!
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0