Leaving home

Ja men hejsan!
 
Det är helt galet det här. Vad som är galet kommer jag till strax. Måste först bara meddela vilket underbart dygn jag har haft. Först mys i Göteborg med mina fina tjejer, sen hem och ut på promenad med Julia och Emma vilket även resulterade i en spontanlunch hos mig. Sen duscha, åka ner till stan och fika med mina fina latinare. Vad knäppt att säga hej då till dem. Jättekonstigt.
Sen direkt hem för en promenad med Jennie som jag inte träffat ordentligt på ett år. Men ändå, ändå kändes det som igår. Åh jag älskar sånt.
 
Ja det var det fina dygnet, grannarna kom över med en fin, ny, plånbok också, åh vad glad jag blev! (Jag märker att jag använder ordet åh i varje mening här, men det är ett bra ord för att beskriva en känsla helt enkelt!)
 
Men nu till det galna, jag har så mycket i mitt huvud att jag inte vet var jag ska göra av det, så jag bara låter det vandra ut igen. JAG blir glömsk! Jag har alltid haft elefantminne och glömmer inte mycket, men nu känns det som jag glömmer minsta lilla så fort jag tänkt på det. Kan öppna internet för att kolla något och sen stirra på skärmen i flera minuter för att jag glömde vad det var jag skulle kolla upp. Jag chansar (och hoppas) på att det är något tillfälligt så mitt vanliga minne kommer tillbaka när jag är på plats på söndag. Jag längtar och är riktigt peppad! Jag tror de flesta vet vad jag ska göra men för er som inte vet låter jag er suga på den karamellen ett tag till. Bara för att jag kan.
 
Nu ska jag sova, imorgon går bilen tidigt till nya äventyr. I alla fall över dagen!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0