I walked a minute in your shoes, they never would have fit

Nemen? Två inlägg på samma dag? Det är ett under om ni inte ramlat av stolen av förvåning nu.
 
Men jag tänkte kika in och skriva om min alldeles överbra tisdagskväll. Jag och pappa hämtade upp farmor och farfar vid halv sju och sen åkte vi ut till Fornborgen utanför stan och där gick vi först en sväng och kikade i skogen, vi hittade allt mellan två små stugor, maffiga utsikter och så en himla massa lingon och blåbär. Åh blåbär är min craving för tillfället. SÅ gott! Sen satte vi upp vårt lilla fikabord och satte oss och åt våra baguetter och fikade på bullar och pärondryck.
Sen åkte vi hem och jag mellanlandade lite innan det blev ett mycket spontant men också mycket trevligt besök hos Zkillan med Klara och Emmy. På torsdag blir det date med dem igen, vilket är mycket bra, jag gillar mina latinisar så otroligt mycket!
 
Nu sitter jag här och funderar på hur sjutton jag ska hinna med allt. Imorgon går tåget till Göteborg tio i fyra och sen ska jag förmodligen sova där. Hur sjutton jag ska hinna. På tordag ska jag packa klart och försöka träffa lite vänner för att säga hej då, och även träffa Jennie som jag inte sett på år och dar. På tiden!
Men jag tror det går, jag tror jag hinner, jag tror jag kommer få ihop det. Imorgon blir det tidigt uppgång (INGEN FÖRSOVNING TILLÅTEN) och försöka få ihop det sista så det inte är så mycket kvar till på torsdag. Ja käre barn.
Jaja, imorgon kommer ett inlägg om saknad och längan och en uppdatering från mitt kaos, även kallat mitt rum. Men nu ska jag låtsas att jag är gammal och lägga mig med min korsordstidning och sova tidigt. Okej, nu var klockan redan elva. Men ändå.
Puss!
Gammal bild som inte ens har lite grann med texten att göra. Förutom att jag på bilden ligger i en säng. Men ja, hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0