Beautiful world

Hej hopp!
 
Ja, ni är vana vid det där "jag är sämst på att blogga"-tjatet. Men ändå kör jag det. Jag är sämst på att blogga. Förra veckan skrev jag att jag skulle skriva ett inlägg om saknad och längtan. För att jag gick runt och saknade massa vänner. Saken är den att jag får chansen igen, för på onsdag ska jag träffa en hel skara underbara men alldeles för saknade vänner. Och innan dess ska jag få ihop det där inlägget tänkte jag.
 
Men innan dess ska jag också försöka förstå mig på hur mitt lilla men ändå fullproppade rum ska rymmas, till viss mån, någon annanstans. Försöka lägga ner det viktiga och det väsentliga i några väskor och lådor. Försöka bestämma vad som är viktigt är första steg och prio ett och med min separationsångest kommer säkerligen en oväntad sak som en icke fungerande penna ses som otroligt viktig att ha. Kanske inte så illa men lite åt det hållet. Måste komma ihåg att begränsa mig själv i mitt nerplock aningen mer.
Jag ska också hämta ut ett körkort (så snart som möjligt hoppas jag), få hem nya (och fasansfullt dyra) böcker, rensa ur mina garderober, träffa en himla massa folk, träna lite, åka till Göteborg, åka till min framtida stad och sen även försöka hinna vara lite spontan. Lite vild och, ja skild höll jag på att skriva men nej, det är jag ju inte.
 
Sen mitt emellan allt detta ska jag ändra här på bloggen, förklaring till vad, hur och varför kommer imorgon. Men en ny header har jag fixat och det är en bra start.
 
Ja, nu blev detta bara massa babbel. Vilket vi, ärligt talat, hade väntat oss egentligen. Jag är bäst på det där med att bara babbla på.
Men nu ska jag babbla vidare mot sängen, eller rätt tyst kommer jag nog vara, det är ingen som lyssnar här så det känns onödigt att prata ut i ett tomt rum (lite psykovarning liksom).
Ja, det var det.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0