Vi skulle nog hamnat här ändå

Då så, då tar jag tag i detta liv igen. Blogglivet alltså. Tänkte göra nåt kul med det hela. Alltså, skriva nåt kul. Men idag ska jag bara skriva att jag lever, att jag är förkyld (ja, igen) att jag har haft ett bra påsklov med jobb, träning, fest och släktmys. Helgen i Köpenhamn var lätt roligast på länge, allt som kan hända hände, vi åt god mat, festade med södra Sveriges snyggaste killar (haha) och shoppade på Fisketorvet, mycket fräsch shoppincenter! Så ja, bättre kunde det nog inte blivit.
Nu ska jag ta tag i mitt liv, lyssna på lite nostalgimusik och sen träffa tre söta töser! Kommer bli bra det!
Ciao!


Bild från älskade Köpenhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0