There's a bond between us, nobody can explain.

Hello! Här sitter jag med ansiktsmask och Disney-musik och försöker hitta på något att göra. Har hunnit jobba, gå långpromenad genom stan, städa och sen se alldeles för många avsnitt Sex and the city och ändå är inte klockan mycket. Så istället försöker jag skriva lite bok och redigera lite foton som jag inte gjort på länge. Men boken lockar mer just nu för jag har världens flyt!
Helgen har flugit förbi, nästan farligt fort och det känns nästan som att det är helg snart igen. Och innan dess har jag en del att göra. Jobba, träna förhoppningsvis, träffa Hanna, träffa Lisa, och ja, massa annat också.
Idag är sista ansökningsdagen till höstens studier och förhoppningsvis har jag valt rätt och ångrar mig inte imorgon när jag vaknar. För nu har jag haft en månad på mig att ångra mig. Så nu får det bli som det blir!
Nu när jag är lite uttråkad och rastlös funderar jag på att sätta igång med ett nytt projekt. Vet inte vad men nåt kul vill jag ha att göra de där stunderna när varken Photoshop eller Word lockar och tv:n har gått alldeles för varm. Nåt nytt äventyr liksom. Funderar på att återuppta italienskan, läsa lite ord, lite grammatik, lite meningar och lyssna igenom den där skivan med massa glosor en gång, spela lite spel och lära mig lite mer. Vore kul.

Nu babblar jag på om inget, som vanligt, så ska sätta mig ner och babbla någon annanstans, förmodligen i en bok någonstans. Ja, så får det bli.

Ville bara kika in, säga hej och att livet rullar på rätt bra nu! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0