Do nothing today, sunday

Hello! Idag är det söndag och jag har inte gjort ett skvatt. Jag har spenderat hela dagen med Sex and the city och datorn i knäet. Och det var samma procedur igår. Förutom på kvällen då det var tjejkväll med Emma och Julia. Men det kan ha varit den skönaste helgen på länge. Inga måsten, inga krav. Det enda jag har planerat för idag är ett möte nu vid sex och sen promenad runt stan. Känns riktigt bra. Sen ska jag landa i sängen med film, tv eller en bok igen. Och en godispåse. Känns som det redan är slut på den här månaden, fast det ju är en vecka kvar. Men april har rusat förbi något läskigt fort och det kan ha varit den bästa månaden det här året. Jag började den i Köpenhamn med mina pinglor Märta och Anna, sen var det påsklov och lite extra jobb och annat kul på schemat. Efter det var det påsk, påskafton var helt klart roligaste festkvällen på riktigt länge, skrattade konstant hemma hos Hampus på förfesten och umgicks med fyra riktigt underbara människor hela kvällen. sen förra helgen var det en fullproppad lördag som avslutades i Göteborg med mina godingar där. Och den här helgen har bara varit slapp och skön. Jag gillar april. Men kanske också för att jag insett en riktigt bra sak. Kommit en himla bra bit på vägen och ja, bara haft det allmänt bra! Nu hoppas jag bara på lite roligare väder så jag kan njuta av det också!

Nu ska jag skriva någon sida på min bok och sen sticka iväg på möte! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0