Days like these

Halloj!
Sitter och kollar på Taken, var längesen jag såg den. Den är riktigt bra, men hemsk.
Idag har jag bara rensat och grejat, laddat batterierna. Har fortfarande lite kvar att rensa men det hinner jag imorgon eller på tisdag. Det är ju långhelg! Dock sticker jag ner till posten några timmar imorgon förmiddag och tjänar lite pengar. Sen är det stan som gäller, lite löpning och sen är det Valborgsfriande! Kommer bli en bra måndag!
I helgen har jag haft sleepover med Märta två nätter i rad, igår var vi och shoppade, sen bio och efter det chillkväll hos Hampus, en riktigt underbar helg har det varit, med allt från tjejsnack, shopping, sanning eller konsekvens, telefonsamtal och bullar i natt. Mysigt!

Nu ska jag se klart filmen och sen hitta på lite annat innan jag lägger mig och läser!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0