What in the world?

Klockan är inte ens halv elva än och jag har planer på att sova snart! Ska upp halv åtta imorgon för att hinna med allt jag måste hinna med! Ska springa först! Sen ska jag upp till berget och dela ut MASSA lappar om vår stafett. Sen ska jag handla till kvällen (tagga!), sen ska jag göra mig snygg, värdig ett hejdundrande 75-årspartaj! Hehe. Klockan två är det dags för mat och gott med släkten för att fira lilla söta mormor som ju fyller 75 (ja det fattade ni), sen ska vi fira henne hela dagen! Sen ska jag på äventyr på kvällen! Men det skriver jag mer om på söndag! (ooo spännande!) Och ja, det var min dag det. Känns bra. Ska hinna! Men ska med andra ord alltså snart lägga mig så jag orkar denna tuffa dag! Vill påpeka att jag ALDRIG lagt mig tidigare än tolv en fredag men jo ibland så! Känns rätt bra!

Det är väldigt livligt i vårt hus denna helg då lillebror är hemma och hälsar på! Mucho trevligt!
Nu ska jag sätta igång mysmusik, läsa lite och sen sova!
Puss och godnatt!


Ojsan hoppsan! Det här gjorde jag för exakt ett år sedan, var ute och röjde i Göteborg med mina italienskapolers! Shit vilket språk jag använder i dagens inlägg. Dags att stänga av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0