We are the last on earth

Hej hopp! Idag är det söndag och en hel vecka har redan gått. Tycker det går oerhört fort som vanligt. Men å andra sidan har jag ju hunnit med en himla massa. I fredags var jag hemma hos Sofie och åt pannkakor och hade det allmänt bra. Sen kom jag hem och såg en riktigt kul film med mamma. Igår var det upp och iväg och fota posttrampet som gick här i stan. Riktigt kul och jag fick låna en underbar bil att tuffa omkring i. Galet skön att köra! Sen var det kräftor och annat gott med mamma, mormor, morfar och Carl och gudars vad gott det var! Sen såg vi film och sen somnade jag gott bredvid Carlen, som dock väckte mig tusen gånger för att han tog upp alldeles för mycket plats. Haha.
Idag har jag bara städat lite men ska ta bilen och åka och hyra en film, köpa lite popcorn och sen krypa ner i soffan och stanna där resten av dagen. Gud vad underbart!

Ja, precis. Det var det. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0