The start

Hello! Sitter och pluggar lite och idag gör jag detta på golvet! Jättesmidigt för ibland vill man ju sitta på golvet. Bara att jag precis kom på att jag förmodligen är lite allergisk mot min matta för det kliar på armar och ben just nu så får nog göra mig av med mattan! Idag har det varit frukost med latinarna, pluggning, promenix med Anna, lite mer plugg och ja, plugg. Insett att det är full fart i veckan så det gäller att pusha med pluggandet idag! Om en och en halv timme är det träning som gäller, kommer bli så kul nu när jag och Emma har lärt oss massa nytt i helgen!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag pluggar istället!
Ta hand om er! Puuss!


För övrigt vill jag ha lite peppning, imorgon ska jag vara lärare för 7-9årskurser och detta i matte och NO mina svagaste ämnen, wish me luck tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0