Tyrant kings

Hmm vad konstigt allt såg ut när jag loggade in här efter mitt mobilinlägg igår. Men nu känns det som att det fungerar igen! Jag har två lediga dagar här. Igår och idag och jag har aldrig någonsin varit så effektiv. Eller okej, jo det har jag, men igår kändes det som att jag hade något att göra hela dagen. Hann med så mycket att jag redan vid sextiden var klar med allt för dagen vilket sedan innebar att jag vid åtta tyckte att jag kunde sova. Men jag fördrev tiden till halv tolv då jag slet mig från min bok, satte igång sovtimern på tv:n och somnade till House. Idag tog jag sovmorgon, till nio i alla fall och sen har jag varit igång igen. Jag har organiserat lite papper jag har haft liggandes. Nu ska jag göra en rapport och sen ska jag skicka in uppgift två och börja på uppgift tre! Det blir en effektiv dag detta med! Avslutar den med Combat och sen kan jag slappna av med gott samvete. Det känns bra att göra så här mycket grejer på dagen så känns det som man är värd tv och datortid på kvällen!
Imorgon är det första två lektioner som lärarvikarie och sen kvällsjobb på posten. Sen kommer jag hem och kan kramas lite med lillebror (om han tillåter mig vill säga) som kommer hem för första gången sen han flyttade! Trevligt!

Nu ska jag låta fingrarna springa och sen är jag värd en fototidning!
Puss!


Här önskar jag att jag och min kamera var just nu! Nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0