Turn the tide

Då var det måndag igen. Jag har hunnit jobba, lunchat med Malin, gått en sväng på stan, fixat och grejat och sen tränat. Har duschat och ätit och klockan är redan elva så jag ska nog sova. Jag vet ju inte om jag ska jobba eller inte imorgon. Det är lite småjobbigt att leva så här, att de kan ringa en halvtimme, eller ibland fem minuter, innan man ska börja men när man väl kommer dit är det ju kul och funkar riktigt bra. Och mycket hellre ha det så här än att inte ha någon som helst inkomst. Jag trivs med andra ord.
Och jag är riktigt taggad på fotokursen jag ska läsa så jag hoppas kunna kicka igång den imorgon. Har hunnit kolla lite idag och det verkar riktigt bra.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva egentligen. Gå in på min fotoblogg så får ni se lite vettiga bilder. Sen får ni lyssna på den här låten och jag hoppas ni gillar den lika mycket som jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0