Today is just another day.

Då var det onsdag. Eller? Jag känner mig lite lost på dagarna den här veckan. Igår gick dagen långsamt men ändå fort och jag trodde på kvällen att det var onsdag. Men så var det ju bara tisdag. Det blev inget jobb igår så tittade på lite fotokursfilmer, hämtade priser på stan med Emma, såg lite film, pluggade lite till och skulle sen spenderat kvällen med min pojk men han stannade hos sin mor i Forsvik då han inte träffat henne på ett tag så det får bli att umgås med honom ikväll istället. Jag tog en långpromenad med en saknad Emmy istället och det var blåsigt och kallt men det var trevligt. Idag vaknade jag av att de ringde från posten och erbjöd mig lite jobb i eftermiddag/kväll så jag ska åka ner dit vid kvart i tre och jobba till tjugo över sju och sen ska jag träffa Carl som sagt. Innan jobbet har det blivit två filmer till från kursen och mycket antecknat. Allt är så spännande så jag vill få ner precis allt! Fick även hem kurslitteratur idag så ska kika lite på den sen när jag äter lunch. Men nu ska jag se gårdagens House som jag fick spela in.

Ja, jag bara babblar om inget egentligen men jag kör på ändå. Det är ju sån här jag är!


Idag saknar jag Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0