Study

Hello! Sitter och vrider och vänder på allt jag kan hitta för att kunna lösa en del av första fotouppgiften och just nu känns det lite svårt med detta men får hoppas att det vänder! Sitter även och letar igenom hela mitt sportevenemangsregister då det är en annan del av uppgiften vilket just nu och är lite småkrångligt då jag inte hittar en perfekt bild, men tror att jag kanske har i alla fall en som duger. Det andra som krånglar är desto jobbigare. Men får fortsätta min google-jakt så kanske det löser sig. Nu är det i alla fall snart dags att äta lite lunch och ladda för några jobbtimmar och sen direkt efter jobbet är det träning. Får supercykla upp dit eftersom träningen börjar fem minuter innan jag slutar. Men det ska nog lösa sig!
Efter träningen får det bli att fortsätta plugga lite eller bara sitta och kolla på House. Vet än så länge inte hur det verkar med jobb imorgon så får antingen plugga eller så åker jag iväg och tjänar pengar. Men det märker vi det med.
Den här veckan kommer nog gå ganska fort ändå. Det känns som att det inte är ett allt för långt steg kvar till helgen då det blir Borlänge och skidkonvent. Det ska bli riktigt kul!
Men nu kurrar magen, bäst att äta, om en timme och tjugo minuter blir det jobb!
So long!


Kommentarer
Postat av: annapanna

fin!

2011-09-12 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0