I've made a mess of me

Som ni kanske vet är det lite rörigt i mitt huvud just för tillfället. Men ni ska veta att det är rörigt på ett bra sätt. Jag har massa idéer till boken jag skriver. Jag har massa fotoidéer och jag är så in i tusans taggad på den här fotokursen jag läser så det är inte sant. Jag går runt och tänker hela tiden och kommer bara på massa härliga saker jag siktar på och vad jag har att se fram emot! Jag har två dagar på ett dagis som jag varit på en gång förut, samma som i måndags, och som jag kände mig hemma på redan efter den dagen. Mysiga barn. Trevlig personal och allt kändes bra. Jag har en pojkvän som är på väg till mig nu och det ser ut att bli en fin kväll. Och jag har det almänt bra för tillfället. Åh vilken skön känsla.
Det var egentligen bara det jag ville kika in och säga.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0