Ironic

Det är torsdag. Ja jag vet att ni vet det men äsch, skriver det ändå. Jag har hunnit packa. Fotat lite. Dammsugit mitt rum. Målat naglarna, men har nog ångrat mig och ska göra om det. Jag har fått hem mina filmer jag klickade hem igår så sitter och kollar på lite House samtidigt som jag tänker skriva lite. Har de första några första kapitel som Märta och Anna ska få läsa på tåget imorgon. Hoppas de tycker det verkar bli en bra bok. Jag sitter och tar det lugnt det sista jag kan för efter tre kickar det igång här igen. Först är det sponsorjakt på stan som gäller sen ska jag till Skövde på Vemma-möte, och sen måste jag ju kolla igenom allt inför helgen en gång till. Bara för att jag är ett kontrollfreak.

Jag vet inte vad jag ska skriva här egentligen. Jag har inte så mycket att säga idag. Jag har sån lust att vara lite ambitiös och effektiv men jag har inget att ta tag i. Så jag ska nog bara äta något och sen fortsätta med House och skrivande tills jag måste ta mig ner till stan. Hej så lång så länge!


Jag saknar den här tjejen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0