Flashing the lights, drawing us in

Det är söndag. Jag har nog lite söndagsångest. Men det löser sig nog. Jag är lite stressad men ska lösa även detta. På nåt sätt. Genom sömn antar jag. Imorgon jobbar jag 14.45-19.20 och innan det ska jag hinna så mycket.
Städa. Planera med Bella. Plugga. Jobba förening. Plugga. Redigera. Kopiera. Äta. Fixa. Tänka. Planera. Greja. Och sen efter jobbet är det träning. Och det är så att jag längtar ihjäl mig efter lite styrka!
Nu ska jag inte sitta här mer ikväll. Jag ska sova. Och lyssna på NEEDTOBREATHEs nya skiva. Fattar inte hur jag ska hinna med Ailucrash, NEEDTOBREATHE och Melissa Horn på samma gång. Men jag kan väl det med? Ja, det gör jag nog.


En höstdag förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0