Devil's been talkin'

Just nu sitter jag och helnjuter av varje sekund av låten Devil's Been Talkin' från nya skivan av NEEDTOBREATHE. De spelade den på konserten förra året men det enda sättet för mig att lyssna på den de senaste året har varit ett liveklipp från förra året. Men nu äntligen finns den att höra på Spotify. Snacka om att göra Matilda glad! Nu har jag hunnit med en del på min lista från dagen. Nästa punkt är att plugga så det ska jag göra nu! Sen mat, bildredigering, jobb, och träning. Bra det!

Puss och hej!


Ser ni mig och Lisa där framme? Haha två små blonda huvuden som sticker upp ibland.

Bag of bones and blood red cheeks
Guilty from the words I speak
Say the truth will set you free
But it won't for me
Cause I'm uneasy in my skin
Hangin on by a thread
Life it hasn't left me yet
But I won't forget
The devil's been talkin'

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Man, det var grejer det!

2011-09-26 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0