Ambition

Okej. Jag har legat i soffan och glott på tv hela dagen. Känt mig allmänt seg och lat och tänkte att vid tio lägger jag mig. Men vid tio började ett avsnitt av The Big Bang Theory som jag kände att jag ändå ville se medan jag kollade lite bloggar på fotokursens sida. När avsnittet var slut hade jag läst några bloggar och insett att jag borde skriva ut instruktionerna på första fotouppgiften och när jag hade gjort det var jag fast och läste lite fototeori också och helt plötsligt kände jag mig pigg och ambitiös. Vid kvart i elva. Haha, det hade ju kunnat komma lite tidigare. Men jag skrev en liten uppsats på min fotoblogg (http://aleaphotos.blogg.se/) och nu börjar jag känna att jag snart kan komma till ro igen och lägga mig!
Imorgon blir det plugg och lite fixande på stan och sen ska jag jobba mellan 14.45 och 19.20 och sen är det träning till 21.00. Blir en händelserik dag! Jag gillar!

Nu ska jag läsa lite till sen blir det sängen. Puss och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0