You're my angel

Jag sitter här och lyssnar på musik som min kära pojkvän bidragit med till vår fysträning. Det var liksom till det jag skulle ha den musiken för den är bra att träna till och ja, inte mycket mer än så. Men nu lyssnar jag på den jämt. Vad har hänt liksom? Haha. Till detta sitter jag och pluggar och för in det hela på universitetsbloggen. Imorgon är det bara en månad kvar på kursen och ska jag vara ärlig är jag lite sugen på att läsa någon mer nätbaserad kurs sen. Ska kolla vad som finns till våren! Det är kul sätt att plugga verkligen!
Igår var en helt sjukt kul kväll. Det var utgång i Skövde som gällde! Jag och Malin tog bilen från stan och var hos Hanna vid nio, det var vi, Hanna (så klart) och en kompis till Hanna som förfestade lite och hade sjukt kul. Mycket skratt och galna bilder blev det! sen åkte vi in till stan och gick först till Vibe och tjatade en stund, sen kom Carl, Daniel och alla norrmän och då gick vi vidare till Bogrens där det inte direkt var något folk men vi dansade en stund ändå. En av norrmännen envisades med att lära mig salsa. Rätt kul alltså. Sen smsa Carl som var på glädje med en kompis att det var mer folk där så då gick vi dit. Där var vi i typ fem minuter sen gick vi till Husaren och där avslutade vi kvällen med massa dans i några timmar. Sen blev det mat på McDonald's och sen åkte vi hem!
Bra kväll med andra ord!

Nu ska jag fortsätta plugga och sen blir det några timmars jobb i kassan på Posten. Härligt det! Sen myskväll! Bra fredag vill jag påstå!


Nej nu byter jag till NEEDTOBREATHE och längtar tillbaka till den här dagen! Jag och Bo från deras konsert förra hösten!

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Höstmyyyyys! <3

2011-10-07 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0