White Blank Page

Lite nytt så här på höstkanten. Tyckte det blev rätt snyggt faktiskt! Just nu sitter jag och pluggar och lyssnar på musik som min kära pojkväns far tipsat om. Han har riktigt bra musiksmak.

Idag har jag tagit lite bilder ute i trädgården. Gått en lång sväng, först ner till stan för att shoppa lite, sen upp till mammas jobb för att hälsa på lite, sen hem till farmor och farfar men dom var inte hemma och då gick jag hem. Tog en skön dusch och sen fortsatte jag med pluggandet. Ska fixa med detta lite till sen ska jag måla naglarna och lite sånt mys. Ikväll blir det spökvandring i Skara och imorgon har Filip 20årsfest på Husaren i Skövde så då drar vi dit! Kommer bli en kul helg! Ska spendera hela morgondagen med att storstäda mitt rum med mamma också. Lite taggad faktiskt!

Men nu bildredigering!

Puss hej!

 
Ska nog ta och kika på den här i helgen också. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0