This could be paradise

Söndag och detta blir min fixardag! Ska betala lite räkningar och "hyran" här hemma. Sen ska jag rensa vår externa hårddisk och göra backup på min dator, sen ska jag ta tag i mina bilder till sista inlämningen, Carl kikade på dem igår och tyckte nog allt att de var bra så det ska nog bli fint. Sen kommer Anna över på lite fika och ikväll är det mat och bio med två saknade tjejer som jag inte träffat ordentligt på länge, inte bara vi i alla fall, nämligen Julia och Emma, blir mys det!
Imorgon kickar en ny vecka igång igen, det blir jobb, plugg, träning och Piratesmaraton med lillebror som är hemma över lovet. Kommer bli grymt!


Minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0