I am nothing without you

Torsdag. Jag är trött men har inte hunnit blogga på länge så ska bara sammanfatta.
Måndag: Pluggdag. Träning. Bio Johnny English. Vet inte om jag skrattade mest åt filmen eller åt Hanna.
Tisdag: Jobb. Plugg. PSI. Core. Sova.
Onsdag: Gym. Fix. STAFETT. Grym kväll! Sova.
Tosdag: Jobb. Fix. Combat.

Det är vad som har hänt och snart händer det här: Imorgon ska jag jobba på två ställen så det blir en lång dag som inte slutar förrän 19.20. Då ska jag ruscha hem. Duscha och sen sätta mig i bilen och åka till Karlsborg för middag med Carl, Daniel och Hanna. Sen ska jag och Carl sova i Forsvik. På lördag kommer mina fina Göteborgare (japp, jag har egna!) och det blir foto och sen party! Och jag ser väldigt mycket fram emot de här två fullspäckade dagarna så jag ska faktiskt kura ner mig. Skicka ett godnattsms till mitt hjärta och sen sova! Det har jag väntat på en hel dag så det ska bli skönt!


Jag och två av fyra Göteborgare. Eller ja. Filippa är ju egentligen skåning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0