We belong to the light, we belong to the thunder

Åh, jag har hittat ny musik. Eller jag har nog hört låtarna förut men har inte hittat dem sen efter det och då blir det svårt men nu så. Everly. Det är alltså en duo med Bethany Joy Galeotti som är en av mina favoritsångeskor och jag blir bara så lycklig av musiken. Jag kan säga att jag älskar One Tree Hill av många anledningar men musiken är en stor del av den serien och av min musikstil. Cirka 75% av all den musik jag lyssnar på kommer därifrån, känns bra.
Idag har jag för första gången den här säsongen varit med på Skidkulträningarna och det var så härligt. Vilken otrolig energi de där barnen har. Och roligt har dom. Så jag är taggad på den här säsongen nu!

Snart kommer Carl och då blir det väl lite tv-kik eller kanske någon film. Får se vad han vill.

Men ja egentligen ville jag bara dela med mig av den här för ni kan tänka er hur sjukt bra jag mår av den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0