Take your time

Hello! Ja, jag lever. Ja det känns som jag börjar alla inlägg med den meningen. Men i alla fall. Jag har fortfarande varit hemma. Går på jobb imorgon igen och det blir en mjukstart med bara tre och en halv timme men det får duga, känna på hur det känns i kroppen och så. Galet att det fortfarande inte släppt det här. Idag går jag in på tredje veckan av den här förkylningen men hoppas det är sista dagarna nu för det är så tråkigt. Jag vill kunna träna och jag vill ha tillbaka min matlust till 100 % för det har jag fortfarande inte. Men det kommer. Hoppas bara det kommer lagom till helgen för då är det Stockholm med Sofie som gäller!
Jag har blivit väldigt hemmakär de senaste veckorna. Kanske inte helt frivilligt till en början då jag förra helgen så gärna ville ut och parta. Men jag har faktiskt haft tre sköna helger hemma med föräldrarna och bara massa tv-kvällar. Och mitt största problem i fredags när mamma skulle på kommunfest var vem som skulle se Böda Camping med mig för det har blivit som en tradition att se reprisen av det på fredagar när vi äter. Haha. Men det är trevligt.

Sån här var jag ju faktiskt förut, då satt jag hemma varje helg och njöt av det. Och jag är glad att jag har gjort det nu det senaste också.
Nu ska jag se lite OTH innan lunch och mer OTH, lite bokskrivande, bildredigering. Gå och öppna och spela musik på träningen och sen hem och se Den som dräper. Ja, jag har mina rutiner. Men det är fint det.

Ni vet att jag lever i alla fall! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0