Someone like you

Åh fy in i tusan. Jag är så overkligt trött egentligen. Sak samma att jag la mig tidigare än på flera veckor igår, jag kunde ju inte somna så klockan hann bli en bra bit över tolv innan jag somnade. Då kändes det inte direkt som någon vits att jag trodde jag skulle få sova. Så hoppas jag inte får världens energikick efter träningen idag så jag kan somna direkt efter CM. Får väl hoppas jag inte somnar på Combaten också. Vore ju illa.
Idag har jag jobbat, tiden gick fortare än jag trodde den skulle så det var skönt, sen hem och landa i soffan några timmar och nu sitter jag här och vaknar till och ska snart byta om och sticka till gymmet för grym Combat. Har varit taggad sen i söndags.

Men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Imorgon är det fredag, såå skönt!


Puss på min snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0