Set fire to the rain

Här sitter jag, lite smått galen, lite smått dötrött och lite smått otaggad. Galen för att mina bilder inte vill vända på sig, fattar inget. Står bara att ett fel uppstått och så har de inte ändrats alls. Dötrött för att jag inte somnat före elva en enda kväll på säkert tre veckor och insåg inte detta förrän idag. Otaggad för att jag ska upp klockan sex imorgon och jobba 7-14. Men sen är det bara en dag kvar till helg och det blir nog en lugn sådan. Kanske party på lördag om jag orkar men annars mest myskvällar och shopping. Det behövs liksom.
Idag har vi varit i Forsvik och hälsat på Carls mamma med sambo (+dotter), och morfar. Det blev god mat och god glass och sen åkte vi hem. Jag landade framför tv:n och nu blir det sömn.

Ville bara meddela er om att jag lever! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0