Make the best of it

Snabbuppdatering nu bara: Är fortfarande hemma och är sjuk. Galet verkligen, fattar inte att det inte går över! Men jag är hellre hemma några dagar till och blir ordentligt frisk än jobbar någon dag och sen blir dålig igen. Speciellt med tanke på att jag och Sofie ska till huvudstaden nästa helg! Hoppas jag hinner få tillbaka matlusten tills dess. Det är tråkigt att bara gå hemma, en del tycker kanske sånt är jätteskönt men jag har ganska tråkigt faktiskt. Sover länge och sen handlar dagarna om att få i mig mat så jag inte är för hungrig, ta en skön dusch, dricka te, se på tv, One Tree Hill 15.10 och sen lite annat strötitt innan Vänner och sen mat och sen Biggest Loser, sen är det väl alltid nåt på tv, som House, eller så och sen sova igen. Känns ganska inrutat. Men jag hoppas på att det är över snart!

Nu har jag precis sett Värsta Pojkvänsakademien på play och jag tycker det är så underhållande. Har sett alla fem avsnitt nu sen i söndags och nu har jag inget att se förrän nästa vecka igen. Men jag klarar mig nog. Det finns ju massa annat. Och förhoppningsvis hinner jag bli frisk och kan hitta på lite annat också.

Imorgon kommer nog mitt hjärta hit och underhåller mig en stund sen ska jag masa mig upp på berget på möte och säga hej till mina skidgruppsbarn som jag inte varit med och tränat en enda gång men tror för allas bästa att jag inte ska vara med på själva träningen än.

Nu blev det här rätt långt i alla fall men nu stänger jag ner för att sova! Natten!


Jag längtar till nästa sommar och de äventyr jag planerat då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0