Dark blue, have you ever been alone in a crowded room?

Hej! Ja, jag lever! Sitter hemma hos Carl och har mailat lite, Carl är inne hos sin bror och fjantar sig så jag passade på och blogga lite!
Har varit en lugn och skön shoppinghelg vill jag lova. Igår Göteborg med Anna ovh en nyårsklänning och lite smink inhandlades. Idag Ikea och A6 med mamma och lite grejer till rummet fick följa med hem. Bland annat ett par urfina ljuslycktor som jag bara är så kär i.
Kvällarna har bestått av mys med mor med Idol, film, Så mycket bättre, tacopaj, bakad potatis, godis och ostbågar. Och idag pannkaksmys och musik med Sofie. Och nu avslutas helgen hemma hos Carl. Imorgon blir det jobb på posten 9-13, lite brevbäring för omväxlingens skull och sen plugg innan fysen. Känns bra!

Nu ska jag lägga mig och greja lite på mobilen så får vi se om Carl behagar komma hit sen. Hehe. Nattis!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ge tillbaka mig den dagen!!!

2011-11-11 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0