Your warm whispers

Jaha. Då är även torsdagen över. Det har väl inte varit min favoritdag. Jag har pluggat, fått acceptera det faktum att jag inte klarade italienskan den här gången heller och lite sånt. Känns inte så kul faktiskt. Känner mig lite misslyckad. Men sånt får man ta ibland.
Ärligt talat har jag inte mycket att säga här idag. Hade Carl på ett supersnabbt besök då han skulle lämna en katalog här och jag insåg att jag saknat honom i veckan då vi inte setts nåt, så nu ska jag lägga mig så det blir fredag snabbare för då ska vi iväg med några kompisar och äta tacos, så mysigt det kommer bli! Längtar redan! Men först ska jag plugga och träna. Ja, en vanlig vardag i mitt liv alltså. Dock känner jag mig inte så ambitiös så vet inte hur jag ska hitta inspirationen till att plugga hela helgen. Det kommer väl!

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0