You couldn't even if you tried

Onsdag och jag har flugit fram och tillbaka hela dagen, och ska faktiskt lägga mig tidigt idag och försöka sova ut för en gångs skull. Och imorgon blir det råplugg på både engelska och italienska och sen Jönköping för Vårruset. Ska bli kul! Ikväll var det modevisning i Skövde, jag och Anna satt på Front Row liksom, haha fint ska det va. Sen kinamat och galet bra musik och kul bilfärd hem. Såna kvällar är inte fel. Och kvällen ska avslutas med film tror jag. Fick hem mina två nya filmer idag så kikar nog på en av dem. Och grejar med lite smått och gott på datorn. Ja så får det bli. Men först en dusch!


Glad tjej framför Castel Sant'Angelo förra onsdagen.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Fining!

Nu taggar vi :)

2011-05-05 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0